Sunday 18 November 2012

My Girlfriends ▼

Hi.Firstly Jiqaa nak doakan kepada rakyat Gaza di Palestin supaya hidup aman dan tenang . I always support Gaza ! Allah'huakbar . Jiqaa sedih tengok bayi yang masih kecil dah kena bom semua . Allah'huakbar. Kalau aku diberi peluang hidup lebih lama (umur meningkat) dan aku diberi peluang untuk menjadi sukarelawan negara aku akan terima . Tidak mengapa jika aku mati syahid di sana walaupun aku tahu aku mempunyai orang tersayang di sini . Semoga Allah membalas kezaliman orang Yahudi . Amin . Jiqa disini hanya mampu menadah tangan dan mendoakan untuk rakyat Gaza. Allah'huakbar . Semoga Gaza dapat hidup tenang seperti dahulu . Mari kita beramai ramai mendoakan kerjayaan Gaza , Amin :-')

*******************************************************

Secondly , Jiqa ada kawan dah rutin harian sentiasa menjadi pendengar setia kepada girlfriends saya semua ni. And jiqa nak kenalkan kawan jiqa kepada semua bloggers reader ! Jyeah ;) 


Okay dari kiri saya *buat muka penat kononnya* , next Nazihah namanya ! Dia sangat tinggi okay haha saya jalan dengan dia macam " Adik dn Akak " This no funny !! kahkahkah and seterusnya Nabila dia pun kurus tinggi macam Ziha juga . Kihkih tapi dia dengan Ziha tinggi Ziha lagi ! I donno ziha makan apa kat rumah . Haip ! baju pink tu nama dia Munifah , dia baik orangnya selalu tolong aku dalam keadaan susah tapi bukan selalu okay ! hahahahaha dia manja k manja ~.~ 

Okay girlfriend saya baru ada 3 right ? okay ada lagi ~ Hihi 

Old picture 
Take by Ziha 
Form 2 time ! 

Hahaha ada muka gua lagi ah beb ! tapi biasalah form 2 kan ? muka semua minta sepak u_u ,
Dari belakang tu maknyeahnyenye nama dia Intan , dia ganas dan lasak aummm hahaha dia lari laju aku dengan dia aku tertinggal dekat belakang . Dia jenis orang tak kisah sangat jenisnya :-) 
Depan Intan nama dia churpchurp...eh no no itu nama skype dia . Muehehehe sorry v.v , okay nama dia Syafiqah . Dia sangat cute dan famous ramai minat dia tau you olls , dont be jelaous ! muahahaha dia pandai buat kek or what ever ah ! janji dia buat aku telan . wkwkwkwkw..........
Lepas Eika pulak nama dia Ninot , dia stay senai sampai Form 2 je k je ! and then dia upgrade atas sikit pergi melencong ke Kelantanese ~ Yeah dia dah jadi orang sana selama 1 tahun . Dia minat seorang Senior sanggup tunggu senior dia sampai tertidur kononnya nak skype ah . Muehehehe :-B 
And last tu aku ? aku ke ? Omgaishh . haha yeah aku muka tak matang dan selekeh . hahaha is normallah kan kat sekolah takkan nak cecantik nanti mak kata *kau nak menggatal ke hape* hahaha i dont like this word ! mencik mencik mencik >.< 

Okay tu baru 3 an ? 3 plus 3 equal 6 en ? eh ada lagi tau ! 

Old photo . 
Take by Eika .
Form 2 time .
At class 2C *famous class* muahaha ! 

Okay ninot sibuk mohon berambussshhh wekekekeke imma joke only ninot v.v 
Okay yang pakai tudung putih sekolah yang suci dan ramai minat tu nama dia Nur Syuhaidah <3 . Dia baik tau kawan kawan dia an kesian dia an dia selalu kena buli dengan Haziqa dan Ziha (The boss) haha ! kesian kan kawan kawan ? ke....sian *bak kata madam* hahaha madam i miss you , eh apa pasai citer pasal madam ni >.< . 

Okay tadi 6 en ? 6 plus 1 equal 7 right ? Yeah totally 7 friends . 
F + R + I  + E + N + D + S = 7 word only 
Actually ada lagi dua gambar tapi nanti jiqa sambung lagi nama dia Saidatul dan Syafiqah sabri . hihi im sorry tau sai and ikha , dia dua orang ni baik tau :-) i love you much friends .

One day i will miss you , miss momment memories . Makin kita membesar makin berpisah dan mungkin masing masing mempunyai hala tuju kan ? Good luck for you result ! I always prayed for my friends , my family , my followers on twitter , my friends at facebook , my cat and siblings cousin and all yang dekat dengan ku . Okay full stop *nak nangis* tsk tsk .......................