Tuesday 26 March 2013

Bebas

Ehem assalamualaikum readers. Haih dah berlapuk kot blog ni , well semenjak duduk hostel ni tak tahu apa yang berlaku dekat sini sangat . Dekat KV Azizah allhamdulilah best serius best kat sana kita orang bergaul ada campur ayat omputih semua tu so dengan gue sekali terikut speaking walaupun dulu lidah keras nak berspeak ni , dekat Kolej tu baru aku tahu ada " Declare " semua tu before this mana tahu tu semua. Okay i have one declare universal , nama dia ialah jeng jeng jeng Nurul Ayda Abd Rahim , yeah totally she very cute and unique girl.. she love sccissor , axe and benda yang tajam . Em em lagi nak cakap apa ek? Haa ! dekat sana aku mesti teringat - ingat dekat crush , ada satu hari tu terlintas di otak aku yang bercakap .... dah couple dengan chinese girl ke ? tetiba fikir tu pulak dah . Haip ! Tup tup cuti ni balik online punya online , stalk punya stalk eh dah tahu diaorang break pulak dah .. Kesian comel aku , sabar ea comel dugaan tu :3 , act Jiqaa terkejut plus jelly mah ~ hahaha prr whatever pasal diaorang tu . Hm budak kolej panggil nickname gue Rock sebab Jiqa susah nak jatuh hati dengan lelaki , susah nak nangis and susah nak pujuk orang , so diaorang panggillah ROCK . hahaha kelakar doh . Kat sana budak lelaki tak ramai dan pastinya semua budak lelaki tu dah berpunya mungkin , ayoyoyo takdelah handsome mana pun mamat mamat tu semua . HANDSOME LAGI .............. hehehe . Kolej biasalah mesti ada kisah silam kan ? tapi Jiqa tak amik kesah sangat , yang penting Jiqa tahu mak Jiqa hantar kat sana suruh belajar , kalau gua stay Senai mesti tak jadi orang aku rasa . LOL ~ betul leh . Eh macam banyak je Jiqa nak bebel kan? memang banyak dah lama tak luahkan dalam blog ni :3 . Hah ! aku kat sana boleh gila kalau tak dengar lagu favourite , well you know sana macam penjara . HAHA sorry KVA . Eh lastly gua nak cakap gua rindu kawan SMK SENAI !! hm bila ada time kita hang out okay ;) byebye . Assalamualaikum .